ظروف آشپزی جاگیر را فراموش کنید و اجازه دهید iCombi Pro کارهای شما را انجام دهد. به علت همکاری با کارکنان باهوش،  iDensity Control با ابعاد تقریبی کمتر از یک متر مربع، مناسب برای گوشت، ماهی، گوشت پرندگان، سبزیجات و شیرینی جات، و همچنین مناسب برای تهیه غذای رستوران، غذای بیرون بر، خدمات تحویل غذا و مهمانی شام معمولی، با سطح بالای بهره وری با چرخش هوای قدرتمند و رطوبت زدایی، تا 50% بهره وری بیشتر دارد و تا 10% زمان پخت غذا را کم می کند و همچنین نتایج یکسان و یکنواختی به دست می دهد. در عین حال، به علت اینکه عملیات پخت قابل دیدن است، برای مصرف کنندگان مفید بوده و احتمال اشتباه را کم می کند. از اینرو عملیات پخت به آسانی انجام می شود.

iDensity Control با کارایی بالا، در زمان و پول شما صرفه جویی می کند و طعم بهتری به غذا می دهد.

کارآیی: 50% افزایش

زمان پخت: 10% کاهش

مصرف انرژی و آب: 10% کاهش

شما هدفی دارید و iCombi Pro راه رسیدن به آن را می داند.

حصول نتیجه دلخواه را ضمانت می کند.

شما یک هدف دارید، با ظروف آشپزی هوشمند iCombi Pro آن را دنبال کنید. برای مثال گاهی شما نیاز دارید که به طور همزمان، 5 استیک آماده کنید، گاهی صد تا، و همه با کیفیت یکسان. برای انجام این کار، iCombi Pro دائماً شرایط غذا را چک می کند تا برخلاف نتیجه دلخواه نباشد. مراحل پخت را محاسبه کرده و به طور هوشمند دما را تنظیم می کند. اگر مهمانان زود برسند و سبزیجات گریل شده هنوز آماده نباشند چی؟ می توان نوع پخت را از حالت تکی به پخت چندگانه تغییر داد. iCombi Pro پارامترهای پخت را تنظیم می کند به طوری که بتوانید هر دو را همزمان بپزید. آیا نظرتان عوض شده و غذای متفاوتی می خواهید؟ به فرایند پخت رفته و نتیجه دلخواه خود را تغییر دهید. iCombi Pro دما و زمان پخت را به صورت بهینه تنظیم می کند. نتایج به دست آمده هر بار شما را راضی خواهد کرد. دوباره می توان غذا را با همان نتیجه، پخت، مهم نیست چه کسی با دستگاه پخت کار می کند.

برنامه ریزی بهینه

iProductionManager

در آشپرخانه همیشه استرس و عجله وجود دارد تا بتوان همه چیز را همزمان و به موقع آماده کرد. یک چالش لجستیکی این است که آیا باید از کاغذ و خودکار استفاده کرد یا نرم افزار. حالا دیگر هیچ کدام! چون iCombi Pro از طریق iProductionManager بر همه چیز کنترل دارد و غذا را در معرض دید شما قرار می دهد و به شما نشان می دهد که به طور همزمان چه چیز دیگری می توانید درست کنید. فقط کافی است شما انتخاب کنید که آشپزی با پارامتر زمان انجام شود یا پارامتر بهره وری انرژی. سیستم هر طبقه را به طور مجزا بررسی می کند، از اینرو زمان های پخت به طور هوشمند تنظیم می شوند تا کیفیت و نتیجه دلخواه به دست آید. شما فقط تصمیم می گیرید که  پخت همزمان شروع شود یا همزمان تمام شود. در هر دو حالت، iCombi Pro به شما خواهد گفت که هرچیزی در چه زمانی باید وارد کابین پخت شود، و بفرمایید! غذا آماده است.

تمیزکردن عالی

گریل کردن هر مقدار غذا باعث ایجاد لکه های مقاومی می شود، از اینرو iCombi Pro را نمی توان بلافاصله بعد از استفاده دوباره برای پخت غذای دیگر مورد استفاده قرار داد. شستشوی فوق سریع در حدود 12 دقیقه انجام می شود. بنابراین شما می توانید پس از پخت بروکلی، خیلی سریع غذای دیگری بپزید بدون اینکه مزه ها با هم قاطی شوند یا بوی ناخوشایند ایجاد شود. و وقتی در پایان روز نوبت به تمیز کاری بدون حتی یک لکه می رسد، iCombi Pro می تواند دقیقاً به شما بگوید که چقدر کثیف است. شما باید تصمیم بگیرید که از شستشوی اقتصادی استفاده کنید یا شستشوی استاندارد، با رسوب زدایی، در طول شب، با 50% مواد شیمیای کمتر، بدون فسفات، و البته همیشه بسیار تمیز. iCombi Pro اولویت های شما را به خاطر سپرده و دفعه بعدی به شما بهترین برنامه شستشو مطابق با اولویت های شما را نشان خواهد داد.