آینده از اینجا شروع می شود.

به عصر جدید دستگاه های قهوه اسپرسو خوش آمدید.

یک باریستای منحصر به فرد به یک قهوه ساز منحصر به فرد نیاز دارد.

صنعت کافی شاپ تخصصی در سطح بین المللی رو به گسترش است. این صنعت نه تنها در جوامع کوچک بلکه در سرتاسر جهان قهوه باز ها را به گرد هم می آورد.

ویکتوریا آردینو توانسته با ارائه مدل ایگل وان، دستگاه قهوه ساز حرفه ای برای کافی شاپ ها و باریستاهای حرفه ای معرفی کند.

طراحی، عملکرد و دوام ایگل وان، تجربه کار حرفه ای را به ارمغان می آورد

قهوه می رود که جای خود را در زندگی روزمره مردم تثبیت کند.

ایگل وان انتخابی عالی برای باریستاهایی است که می خواهند قهوه عالی درست کنند، و همچنین بهترین دستگاه برای حرفه ای هاست که می خواهند مشتریان خود را مدهوش کنند. قهوه ایگل وان حس غرور و هیجان برای باریستا ایجاد می کند.

جیمز هافمن نویسنده و گرداننده کافی آپینیون

فلسفه ایگل وان: دوام دستگاه

دسترسی بیشتر، سازگارتر با محیط زیست

دوام دستگاه شرط اصلی ساخت ایگل وان بوده است. 

قهوه ساز باید عملکرد و کارایی بالا داشته وکم مصرف باشد.

(دوام یعنی استفاده از انرژی، دستگاه کم حجم، دسترسی آسان که به معنای کیفیت مشابه قهوه در فنجان ولی با مصرف کم برق می باشد. لارا فیورتی؛ مدیر تولید ویکتوریا آردینو)

ایگل وان در مقایسه با دستگاه های قدیمی سری مشابه، دستگاهی کامپکت است؛ اندازه کامپکت یعنی لجستیک بهتر، یعنی کم جاگیر، سودده و انرژی بهینه شده. دستگاه کوچکتر یعنی تولید کمتر حرارت. طراحی ارگونومیک، مواد سازنده جدید (آلومینیوم و استیل ضدلک)، موتور جدید NEO (بهینه سازی جدید موتور) و تکنولوژی مبتکرانه T.E.R.S (سیستم بازیابی دما انرژی) از دیگر مزایای چشمگیر ایگل وان است. این دستگاه دی اکسید کربن بسیار کمتری تولید می کند. مطالعات چرخه حیات نشان می دهد قهوه ساز ایگل وان نسبت به دستگاه های سری مشابه، از تاثیرات زیست محیطی کمتری برخوردار است.

رمز دوام پایدار دستگاه: تکنولوژی برتر و دقیق

مواد سازنده جدید

بویلر از استیل ضدلک ساخته شده و با ماده ای خاص عایق بندی شده تا بیشترین عایق حرارتی را بدون هدررفت گرما تضمین کند.

بهینه سازی انرژی

موتور جدید NEO (بهینه سازی جدید موتور) ضامن عملکرد بالا و کاهش مصرف انرژی دستگاه است.

کمترین تاثیرات زیست محیطی

طراحی جدید با حداقل سیستم های داخلی دستگاه، توانسته عملکرد ایگل وان را افزایش و تاثیرات منفی به محیط زیست را کاهش دهد.

معرفی TERS

سیستم بازیابی دما انرژی

از آب تامین شده برای گرم کردن آب ورودی  (روش بازیابی) استفاده می کند. هدررفت آب و انرژی کاهش می یابد.

بهینه سازی جدید محرک

NEO

انرژی مورد نیاز، فوری وموقع نیاز به کار می رود.

تکنولوژی NEO در ایگل وان تعبیه شده تا بتوان بهترین اسپرسو را با مصرف پایین انرژی درست کرد.

تولید بالا و عملکرد چشمگیر دستگاه حتی در کافی شاپ های بسیار کوچک (فضای محدود) تضمین شده است. بویلرها با ماده جدیدی عایق بندی شده تا از هدررفت گرما جلوگیری کند. با این روش، مصرف انرژی پایین می آید.

این روش کارا و بدون پیچیدگی است: دما را در صفحه نمایش تنظیم کنید. برق دستگاه ست شده و در تمام مراحل ساخت قهوه، دما ثابت خواهد ماند.

هدررفت کمتر انرژی، تاثیرات کمتر زیست محیطی

استفاده از مواد سازنده جدید و طراحی منحصر به فرد دستگاه، باعث کاهش دی اکسید کربن تولیدی شده است.

موتور کاملا جدید

محرک NEO از سیستم فوری گرمایی با عایق بندی منحصر به فرد استفاده می کند که نه تنها هدررفت گرما را کاهش می دهد بلکه مصرف انرژی را نیز پایین می آورد. این محرک به طور آنی کار می کند؛ یعنی فقط آن مقدار مورد نیاز آب برای ساخت قهوه، گرم می شود، بنابراین هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.

تولید و عملکرد دستگاه در سطح بالا باقی می ماند ولی مصرف انرژی به طور قابل ملاحظه ای پایین می آید. برآورد چرخه حیات ایگل وان نشان می دهد که تاثیرات منفی زیست محیطی این دستگاه در مقایسه با قهوه سازهای سری مشابه، ۲۳ درصد پایین تر است.

تکنولوژی TERS

سیستم بازیابی دما انرژی از آب تامین شده برای گرم کردن آب ورودی استفاده می کند. نتیجه، ۸ درصد صرفه جویی کلی دستگاه است.

بزرگترین نوآوری، تبادل اطلاعات است.

ایگل وان دستگاهی هوشمند است. کار با این دستگاه دیجیتال در عین حال ساده است.

اپلیکیشن ایگل وان برای نصب در موبایل و تبلت موجود می باشد و امکان اتصال باریستا ها را در هر مکان و در هر زمان فراهم می کند.

این اپلیکیشن انحصاری و آسان با بلوتوث وصل شده و به کاربر امکان می دهد اطلاعات و منوی قهوه را با دیگر کاربران ایگل وان به اشتراک بگذارد.

با اپلیکیشن ایگل وان همچنین می توان در کافی شاپ های زنجیره ای از نحوه عملکرد دستگاه و تنظیمات مربوطه بدون ایجاد توقف در کار باریستا مطلع شد.

طراحی ایگل وان برای من چالش بزرگی بوده است. یعنی دوباره فکر کردن درباره موتورها و فریم دستگاه تا بهترین تجربه کار برای باریستا رقم بخورد.

جیمز هافمن

نویسنده و گرداننده کافی آپینیون

بهترین طراحی در سادگی نهفته است.

طراحی ایگل وان بر اساس نیاز مکانی کافی شاپ ها صورت گرفته است: کامپکت، کارا و بادوام. چیدمان داخل دستگاه هم به نحوی انجام شده که با شکل ظاهری بخواند. نتیجه: دستگاهی کامپکت، کار کردن با آن آسان، طراحی بهینه شده، با محرک جدید جهت تقویت عملکرد و ارتقا راندمان قهوه ساز و البته کم مصرف.

بسیار مهم است که بتوانیم بایستیم و حرفی متفاوت و خریدار در صنعت قهوه بزنیم.

جیمز هافمن

نویسنده و گرداننده کافی آپینیون

ایگل وان همانی می شود که شما می خواهید: نامبر وان

نوع و کیفیت قهوه، سیاست کاری کافی شاپ، و مهارت باریستا در رضایت مندی مشتری نقش مهم دارد. ایگل وان به سهم خود توانسته دستگاهی بسازد که در محیط های کاری مختلف تنوع وسیعی از قهوه به مشتری ارائه کند. 

طراحی دستگاه انطباق کامل با میزکار چوبی، فلزی، رزین، و یا آلومینیومی دارد. با آپشن های متعدد موجود می توان ایگل وان را یک دستگاه کامل، منحصر به فرد، و جدید نامید که همچون عقابی بر فراز آسمان تجارت دستگاه های قهوه ساز پرواز می کند.

چقدر راحت می توان از ایگل وان در محیطهای کاری مختلف استفاده کرد.

جیمز هافمن

نویسنده و گرداننده کافی آپینیون

شهرت و مهارت در کنار هم

جولیو کاپلینی، معمار معروف،  با خلق لایه ای صیقل داده شده از چوب بازیافت شده (آغشته به رزین طبیعی) به رنگ آبی و نصب آن در کناره های دستگاه، یک نمونه ویژه ایگل وان را با همکاری نووا سیمونلی به بازار عرضه کرد.

باریستا همه کاره است: سادگی، احساسات، امنیت

ایگل وان زیبا و کار با آن ساده است. تمام قطعات دستگاه یک به یک مطالعه شده و در جای مناسب و مطابق با شکل ظاهری قرار گرفته است. ازاین رو، کامپکت بودن دستگاه کمک فراوانی در انطباق پذیری فضای کافی شاپ می کند. ایگل وان بسیار ارگونومیک است. باریستا خیلی راحت می تواند با این دستگاه ارتباط برقرار کرده و احساسات مشتری را برانگیزد.

ایگل وان ابزار کار باریستاست. با این دستگاه می توانید به آنچه در ذهن درباره قهوه دارید برسید. پس تمام مانورها و تجربه باریستایی خود را با ایگل وان دوباره تجربه کنید.

جیمز هافمن

نویسنده و گرداننده کافی آپینیون

ایگل وان سفارشی:

مطابق با سلیقه شما

مدل و آپشن های مختلف

گزینه های متعددی مطابق با ذوق و سلیقه مشتری درنظر گرفته شده است:

خنک کن: این گزینه دارای عایق بندی ویژه ای است که از باریستا در مقابل گرمای لوله بخار محافظت می کند.

ایزیکریم: فرآیند ساخت خامه یا شیر قهوه را به سادگی و سریع انجام می دهد.

گروپ کاور: صفحه کلید گروپ را جمع و جور کرده و دارای صفحه نمایش برای کنترل اطلاعات دستگاه است. با این آپشن می توان فرآیند ساخت قهوه را به دقت چک کرد.

صفحه نمایش لمسی: با این ویژگی می توان تنظیمات دستگاه شامل نوع قهوه، دگمه ها، توان و دما، دوز، نظافت، حفاظت از دستگاه و مقیاس را حتی با اپلیکیشن موبایل تغییر داد.