تکامل پنج برابری در سری دستگاه های اورلیا

ویو (Wave): مشخصه سری جدید اورلیا؛ موج همچون عملکرد موج آب، برای تامین آب دستگاه به کار رفته است. البته این تازه شروع دلبری های اورلیا ویو می باشد، زیرا چهار ویژگی دیگر یا بهتر بگوییم پنج تکنولوژی (در مجموع) شما را شگفت زده خواهد نمود:

  1. تکنولوژی آب
  2. سازگار با محیط زیست
  3. کیفیت بی نظیر اسپرسو
  4. اطلاعات دیجیتال
  5. ارگونومیک

تکنولوژی هوشمند آب

بررسی خصوصیات فیزیکی آب به راحتی می توان آب داغ مورد نیاز دستگاه را تامین کرد. آب به عنوان یک عنصر کلیدی در تهیه قهوه به حساب می آید و همچنین تاثیر مهمی بر کیفیت قهوه و میزان اطمینان از عملکرد دستگاه دارد. تکنولوژی هوشمند آب قادر به تشخیص پارامترهای اصلی آب بوده و به محض تغییر کیفیت آب مصرفی در دستگاه اورلیا ویو، بلافاصله اخطار می دهد. این فرآیند منطقی به نظر می رسد، ولی در عمل (علیرغم اینکه ۵۰ تا ۷۰ درصد عملکرد دستگاه به آب مصرفی بر می گردد) تا به حال در هیچ کدام از قهوه سازها تعبیه نشده بود. حالا با وجود این تکنولوژی، باریستا هم از کیفیت آب مصرفی در دستگاه مطمئن شده و هم نظارت بر دستگاه برای او آسان تر می شود.

ویو در اورلیا ویو یک راه حل ساده و تضمین شده است که لذت تهیه قهوه را دوچندان می کند.

اورلیا ویو

  • حفاظت و افزایش عمر دستگاه
  • کاهش خدمات پشتیبانی و کاهش هزینه خرید کارتریج فیلتر
  • تضمین یکنواختی در کیفیت قهوه
  • تضمین بهینه سازی مصرف انرژی
  • بیزینس همراه با دوستی با طبیعت
  • عملکرد دستگاه مطابق گواهی نامه های زیست محیطی
  • تکنولوژی پالس جت به منظور بهبود طعم و عطر قهوه، در دستگاه تعبیه شده است.
  • بهبود چشمگیر کیفیت قهوه
  • نوع قهوه انتخابی در دستان شماست.

سازگار با اکولوژی

برآورد چرخه حیات دستگاه

برای اصلاح جهان، ما از کافی شاپ شروع می کنیم.

اورلیا ویو به گونه ای طراحی شده است تا مصرف انرژی را کم کند و تاثیرات محیط زیستی را بهبود دهد. ویژگی سازگاری با اکولوژی در دستور کار شرکت نووا سیمونلی قرار دارد تا اطمینان حاصل شود در کنار تعهد شرکت به حفظ محیط زیست، صرفه جویی برای مشتری محقق گردد.

تکنولوژی پالس جت

ما به کیفیت قهوه وسواس داریم.

با تکنولوژی پالس جت می توان سرعت عصاره گیری و فشار آب را در مرحله تعیین سطح قهوه در دستگاه، بهینه سازی کرد. نتیجه آن، قهوه ای خواهد بود که کام شما را شیرین و هوش از سرتان خواهد برد.

ویژگی ارگونومیک و بازدهی دستگاه

از قدیم گفتن؛ پشت هر دستگاه موفق قهوه ساز، یک باریستای حرفه ای نشسته است. اورلیا اولین قهوه ساز در جهان بود که گواهینامه ارگونومیک دریافت کرد. اورلیا II به استانداردهای جدید دست یافت و امروز اورلیا ویو ارگونومیک ترین دستگاه در جهان می باشد. این دستگاه را امتحان کنید تا ببینید چقدر کار شما را ساده می کند. به کمک سیستم شستشوی اتوماتیک، زمانی که پورتافیلتر را جدا نمودید، کار نظافت و فیلتر سرنازل ها به طور خودکار انجام می شود.
تکنولوژی میلک-لایت زمانی فعال می شود که از دستگیره بخار استفاده گردد؛ این یعنی اطمینان از عملکرد دستگاه و صرفه جویی انرژی. جای دگمه های تعیین دوز قهوه عوض شده تا مستقیما بتوانید با شصت همان دستی که پورتافیلتر را گرفته اید، آن دگمه ها را بفشارید؛ این یعنی بهبود زندگی بشر.

  • ساده کردن کار با دستگاه و به اصطلاح به باریستا حال دادن
  • افزایش تولید و سرعت سرو
  • بهبود نظافت سرنازل ها به منظور ارائه بهترین سرو ممکن

اطلاعات دیجیتال

زندگی دیجیتالی، شیرین تر است. اورلیا ویو اولین قهوه ساز حرفه ای در دنیاست که مجهز به کنترل از راه دور کامل می باشد و کار با آن بسیار ساده است. با یک لمس ساده می توانید به تمام مراحل تهیه قهوه و نظافت دستگاه دسترسی داشته و جنبه های فنی آن را کنترل نمایید. برای بهبود کار خود، سیستم مدیریت اسپرسو را به کار ببرید تا بتوانید آمار ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه کارکرد دستگاه را استخراج و با هم مقایسه کرده تا به بهترین گزینه کار با دستگاه پی ببرید. شما به همه اطلاعات حتی از طریق گوشی موبایل تان دسترسی دارید.

کیفیت قهوه به نوع دستگاه و تلاش روزانه باریستا بستگی دارد. ارائه بهترین دستگاه از ما و همت از شما.

  • امکان احاطه و کنترل کامل بر عملکرد دستگاه
  • ارائه به موقع گزارش خطای دستگاه
  • به راحتی نظارت کنید تا عملکرد و مصرف انرژی دستگاه بهینه شود.

جزئیات

پیش تنظیمات: منوی فراوان و البته با یک لمس

برنامه ریزی در اورلیا ویو ساده و بدون پیچیدگی است. پیش تنظیمات مختلف را می توان برای تغییر مراحل آماده سازی قهوه تا تغییر حجم و دمای بویلر و گروپ انجام داد تا به قهوه دلخواه برسید. همه کارها از طریق صفحه نمایش ۴/۳ اینچ (۱۰/۹ سانتیمتر) انجام می شود، که البته از طریق موبایل هم امکان پذیر است. همه این کارها را کرده ایم تا رضایت مشتری را جلب کنیم.

آب داغ با سیستم کنترل دما

امکان دسترسی به آب داغ با سه دمای مختلف و سه حجم انتخابی وجود دارد. در نتیجه، مشتری آزادانه دمای نوشیدنی و مقدار آب مورد نیاز خود را انتخاب می کند. آماده سازی سفارش به سادگی انجام شده و به طور مستقیم از روی صفحه نمایش قابل اجرا است.

جزئیات فنی

سیستم ایزیکریم: قهوه با کف خامه فراوان بنوشید.

باریستا به راحتی می تواند به کمک سیستم ایزیکریم، خامه پف دار و غلیظ را بر روی قهوه درست کند. در این تکنولوژی، دما و غلظت شیر (خامه) قابل تنظیم بوده و فقط با فشار دادن دگمه ایزیکریم، در ابتدا بخار و تزریق هوا به حالت تعادل رسیده، سپس جریان هوا قطع و تنها بخار از طریق منافذ خروجی با زوایای مختلف به قسمت انتهایی نازل بخار پخش می شود. این کار باعث چرخش خامه شده تا به قوام بالا برسد (پف کند). با رسیدن به دمای بهینه، این حرکت دورانی به طور خودکار متوقف می شود. شیر برای هر هنری که باریستا نیاز دارد آماده است (کاپوچینو و لته آرت).

اورلیا ویو به باریستا این امکان را می دهد تا دو دمای مختلف و دو غلظت متفاوت را برای هر پروسه ساخت خامه انتخاب کند؛ این یعنی پاسخ سریع به درخواست مشتری.