دستگاه جدید با کارایی بالا که همان اندازه که دقیق است، سریع هم هست. 

سیستم حرارتی iVarioBoost

در حال حاضر تابه هایی با کف ضخیم وجود دارند که هم زمان گرم شدن آنها پیش از پخت طولانی است و هم به کندی پخت را انجام می دهند. تابه های با کف نازک هم حرارت را در کف ظرف به صورت یکنواخت توزیع نمی کنند و غذا به آنها می چسبد. ولی iVarioBoost ترکیبی از المنت های حراریتی سرامیکی است که سریع داغ شده و کف ضد خش دارند تا کارایی ظرف را افزایش داده، توزیع حرارت را یکنواخت و با سرعت بالا انجام دهند. سیستم مدیریت انرژی یکپارچه iVarioBoost نسبت به ظروف آشپزی معمول، انرژی کمتری مصرف می کند. همچنین سریع داغ شده و برخلاف ظروف آشپزی معمول، هنگامی که مواد سرد داخل آن می ریزید، دمای آن ناگهان کاهش نمی یابد. 

  1. کف ظرف ویژه 

کف ظرف از استیل بادوام ضدخش و با کارایی بالا ساخته شده است که دما را سریعاً بالا برده و رسانای گرما بوده و درجه گرمای دقیق دارد که باعث می شود طعم بهتر، پخت یکنواخت و گوشت آبدار داشته باشید. 

  1. مدیریت هوشمند دما 

هر المنت گرمایی، مجموعه سنسورهای خود را دارد. این بدین معنی است که دما در کل سطح ظرف یا حساسیت بالایی اندازه گیری می شود. داده های حاصل از این اندازه گیری، پایه شکل گیری مدیریت هوشمند و منطقه ای دما است و نتیجه عالی با حداقل مصرف ارائه می دهد به ویژه درمورد غذاهای حساس مانند غذاهای حاوی شیر. 

  1. المنت حرارتی سرامیکی

المنت های حرارتی سرامیکی که به عنوان یک اختراع ثبت شده اند، قدرت زیادی داشته و مقدار انرژی دقیقاً درستی را در جای درست ایجاد می کند و رسانایی گرمایی فراگیر و یکنواختی دارد. 

درنتیجه این موارد، غذا به ظرف نمی چسبد، بیش از حد جوش نمی آید، گوشت آبدار می ماند، طعم کبابی خوشمزه دارد و غذا یکنواخت پخته می شود. 

آشپزخانه هوشمند 

CookingSuite

آشپزی هوشمند با CookingSuite با یک ساز و کار هوشمند و فشردن فقط یک دکمه انجام می شود. این سیستم خودش فرایند پخت غذا را تنظیم می کند و همه چیز را برای تهیه غذای دلخواه که شما می خواهید و مطابق با عادات شماست آماده می کند، و فقط هنگامی که لازم است کاری انجام دهید، به شما هشدار می دهد، مانند هم زدن، برداشتن سس دسر، گرم کردن غذا یا سوپ. هیچ غذایی را نمی توانید روی آن بسوزانید یا بیش از حد بجوشانید. پخت با دمای کم، تحت خلاء، و درست کردن دسرهای حساس دیگر سخت نیست. با AutoLift، حبوبات به صورت اتوماتیک از آب بیرون می آیند. همچنین اگر می خواهید دستپخت مخصوص خودتان را داشته باشید، می توانید در فرایند پخت دخالت کنید. 

iVario Pro با داشتن سیستم هوشمند پخت، می داند که حبوبات چه زمانی آماده هستند و با AutoLift، آنها به صورت اتوماتیک از آب بیرون می آرود. 

کیفیت بالای غذا بدون نظارت بر آن، با عملیات آسان و تقریباً بدون هیچ آموزشی، یاعث جلوگیری از اشتباه شده و در زمان صرفه جویی می کند. 

انعطاف پذیری کارآمد

امروزه طبیعی است که در رستوران بشنویم که: ماهی، گوشت یا سبزیجات خام، متوسط یا کاملاً پخته باشند، کاملاً داغ باشند، بدون نمک باشند، همه غذاهای همزمان آورده شوند، همه غذاها تازه باشند، یا متفاوت باشند. به همین دلیل، آشپرخانه ها باید غذاها را دقیق، سریع و با کمترین زحمت درست کنند. این دقیقاً همان چیزی است که iZoneControl برای آن ساخته شده است. iZoneControl شما را قادر می سازد که iVario را به چهار بخش تقسیم کنید، و می توانید اندازه، وضعیت و شکلی که می خواهید را انتخاب کنید. می توانید غذاهای یکسان یا متفاوت را روی یک تابه بپزید. می توانید غذاها را به طور همزمان یا در زمان های متفاوت؛ با حرارت یکسان یا متفاوت بپزید. می توانید زمان پخت تعیین کنید یا خودتان پخته شدن غذا را چک کنید. بدون نظارت بر غذا و بدون هیچ تجهیزات آشپزی دیگر، می توانید غذاهای خوشمزه بپزید.